niedziela, 4 stycznia 2015

"(NIE) MAM SIĘ W CO UBRAĆ" - CHARLIZE MYSTERY/KAROLINA GLINIECKA

Tytuł: (Nie) mam się w co ubrać
Tytuł oryginału: (Nie) mam się w co ubrać
Autor: Charlize Mystery/Karolina Gliniecka
Wydawnictwo: SQN
Ilość stron: 354

UNIKALNY
PRZEWODNIK
PO ŚWIECIE MODY

Chcesz wyglądać oszałamiająco, poświęcając na to
niewiele czasu i nie rujnując portfela? (Nie) mam się w co
ubrać to książka, na którą czekały dziesiątki tysięcy Polek.
Inspirujące propozycje stylizacji, praktyczne porady,
szaleństwo wyprzedaży.

- Komu zawdzięczamy spódniczkę mini?
- Jaka sukienka jest idealna do figury typu "gruszka"?
- Czy okulary muchy pasują do kształtu Twojej twarzy?
- Z jakich tkanin szyje się najlepszej jakości swetry?

Dowiedz się, jak zapanować nad szafą, rozsądnie doko-
nywać zakupów, a przede wszystkim jak łączyć elementy
garderoby w gotowe zestawy odpowiednie na różne
okazje.

Zaufaj Charlize Mystery! Ta książka sprawi, że już nigdy,
stojąc przed szafą, nie powiesz: "Nie mam się w co
ubrać",

KAROLINA GLINIECKA, czyli znana tysiącom inter-
nautów CHARLIZE MYSTERY, to jedna z pierwszych w Polsce
blogerek modowych i pierwsza, która która otrzymała zaproszenie na
Nowojorski Tydzień Mody. Jest uosobieniem elegancji, a jej styli-
zacje są inspiracją dla milionów kobiet - publikowały je między in-
nymi "Vogue British", "Vogue Italia", "Elle", "Glamour" "Harper's Baazar"
i "W-magazine". Absolwentka psychologii na warszawskiej SWPS.


Jestem pewna, że przynajmniej kilka razy zdarzyło wam się otworzyć szafę i stwierdzić z paniką, że nie macie się w co ubrać. Taką sytuację zna chyba każda kobieta. W pośpiechu przeglądamy szafę oraz zakładamy kilka razy tą samą część garderoby, żeby w końcu przyznać, że nie wyglądamy w niej korzystnie. Muszę przyznać, że ja często doświadczam takich sytuacji na przykład kiedy muszę wyjść do szkoły. Najczęściej jestem już spóźniona, ale nadal stoję przed szafą i wpatruję się w ciuchy z nadzieją, że wkrótce mnie olśni. Tak się oczywiście nie dzieje. Jeśli macie ochotę z tym skończyć książka Karoliny Glinieckiej jest dla was idealna.

Książka podzielona jest na kilka rozdziałów, które idealnie ze sobą współgrają. W pierwszym z nich znajdziemy porady jak rozpoznać rodzaj naszej sylwetki. Każda z figur jest dokładnie opisana, a także pokazana na obrazku. Po omówieniu sylwetek Charlize Mystery przechodzi do zaprezentowania poszczególnych części garderoby. W tej książce znajdziemy mnóstwo przykładowych zestawień, którymi można się zainspirować i wykorzystać w życiu codziennym. Dodatkowo pojawia się tam sporo zdjęć samej autorki, która pokazuje nam jak dobrze wyglądać. Jeden z rozdziałów całkowicie poświęcony jest rodzajom tkanin. Jest to naprawdę przydatne kiedy chcemy postawić na jakość naszych ubrań. Pod koniec książki Karolina Gliniecka pomaga nam uporządkować nasze ubrania i sprawić, że bardzo szybko znajdziemy to czego szukamy. Autorka dzieli się również swoją wiedzą na temat udanych zakupów. Możemy dowiedzieć się gdzie kupić ładne ciuchy nie wydając przy tym zbyt dużo pieniędzy. W książce znajdziemy również słowniczek, który pomoże nam lepiej zrozumieć niektóre zagadnienia.

(Nie) mam się w co ubrać jest książką, w której znajdziemy dosłownie wszystko co związane jest z naszą garderobą. Autorka przekazuje nam wiele cennych rad, które z pewnością nie raz przydadzą się w codziennym życiu. Charlize Mystery posługuje się prostym językiem, który na pewno trafi do wszystkich czytelników. Ten poradnik czyta się naprawdę szybko i jestem pewna, że nikomu nie sprawi trudności.

Warto jeszcze dodać, że autorka dużo czasu poświęca również na przedstawienie nam historii poszczególnych części garderoby. Jeśli chcecie dowiedzieć się kto był pomysłodawcą boyfriendów albo, w którym roku powstały pierwsze conversy to z pewnością będziecie usatysfakcjonowani tym co ma do zaoferowania Charlize Mystery.

Dodatkowo muszę wspomnieć o tym, że bardzo podoba mi się oprawa graficzna tej książki. Widać, że wydawnictwo postarało się, aby ten poradnik był solidny oraz ładnie się prezentował. Jestem pewna, że ta książka warta jest swojej ceny i nie pożałujecie jej zakupu. Po jej przeczytaniu już nigdy z waszych ust nie padną słowa "Nie mam się w co ubrać"!

Książkę polecam nie tylko kobietom, które interesują się modą. Ten poradnik trafi do każdej dziewczyny, która lubi dobrze wyglądać. Jeśli z chęcią czytacie bloga autorki to jest to dla was pozycja obowiązkowa, z którą jak najszybciej powinniście się zapoznać. Ja ze swojej strony mogę jeszcze dodać, że na pewno jeszcze nie raz będę wracać do tej książki, aby odświeżyć moją wiedzę na temat rodzajów tkanin czy historii poszczególnych części garderoby.

Za książkę dziękuję wydawnictwu SQN!

2 komentarze :