wtorek, 21 kwietnia 2015

"INWAZJA BAZGROŁÓW. KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA" - ZIFFLIN, KERBY ROSANES

Tytuł: Inwazja bazgrołów
Tytuł oryginału: Doodle Invasion
Autor: Zifflin, Kerby Rosanes
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Ilość stron: 104


Ostatnimi czasy bardzo popularne stały się książki do kolorowania, które mają pomóc odstresować się zarówno dzieciom jak i dorosłym. Oczywiście gdy tylko dowiedziałam się o takiej formie spędzania czasu zapragnęłam dowiedzieć się o tym czegoś więcej i spróbować swoich sił w czymś niezwykle kreatywnym. Nie mam pojęcia skąd wzięła się u nas ta nagła moda na taki rodzaj spędzania wolnego czasu, ale jestem tym po prostu zachwycona i z chęcią podzielę się z Wami swoimi wrażeniami.

Inwazja bazgrołów to zbiór pięćdziesięciu kolorowanek, których autorem jest Kerby Rosanes - człowiek z niezwykłą wyobraźnią oraz talentem. Nigdy nawet nie pomyślałabym, że można stworzyć tak cudne obrazki i do tego tak idealnie dopracowane. W Inwazji bazgrołów liczy się każdy szczegół. Dzięki tej książce możemy puścić wodze naszej wyobraźni i stworzyć coś naprawdę niezwykłego i niepowtarzalnego. Tutaj nie ma żadnych reguł - koloruj czym chcesz, jak chcesz - po prostu baw się!

Bardzo ważne jest, że każdy z obrazków znajduje się na innej stronie co pozwala na używanie nie tylko kredek, ale i również flamastrów bez obawy, że przebiją one na drugą stronę. Ja osobiście używałam kredek, ale myślę, że z mazakami może być równie świetna zabawa. Jeśli lubicie kreatywność i nietypowy sposób na relaks to Inwazja bazgrołów jest zdecydowanie dla Was.

Książka pochłania mnóstwo naszego czasu, ale niewątpliwie są to chwile wykorzystane niezwykle dobrze. Każdy obrazek zawiera wiele malutkich elementów, a ich pokolorowanie wymaga skupienia i precyzji. Z pewnością nie jest to moja ostatnia kolorowanka w najbliższym czasie. Muszę przyznać, że ta pozycja zrobiła na mnie ogromne wrażenie i z chęcią sięgnę po podobne. Gorąco zachęcam Was abyście dali szansę nowej modzie i przekonali się, że naprawdę warto!

Za książkę do kolorowania dziękuję wydawnictwu Nasza Księgarnia!

4 komentarze :

  1. Ale mnie coś takiego kusi! Słyszałam już o nich wcześniej i przeglądałam różne możliwości w internecie. Zamierzałam nawet sobie coś kiedyś sprowadzić, a tu niespodzianka - do nas już ta, o której myślałam, dotarła :). Oglądałam fragmenty na YouTube, wygląda ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochałam kolorowanki jako mała dziewczynka i w sumie... nieraz nachodzą mnie myśli, że chętnie bym do tego wróciła ^^ Ale się cieszę, że powstała kolorowanka nie tylko dla dzieci!!! Na pewno sobie taką załatwię :)
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiłam sobie coś takie! Dla mnie bomba!

    Zapraszam do siebie http://papierowakobietka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń