poniedziałek, 20 kwietnia 2015

"PRZYTUL SIĘ DO MNIE" - SANDI LYNN

Tytuł: Przytul się do mnie
Tytuł oryginału: Lie Next to Me
Cykl: Miłość Milionera
Autor: Sandi Lynn
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 272

Ból był nie do zniesienia, ale nie mogłam się zatrzymać.
Musiałam uciekać, bo inaczej on by mnie znalazł. Biegnąc
ulicą, spojrzałam za siebie. Byłam przerażona i samotna.
Wokół panowała ciemność, krople deszczu uderzały mnie
po twarzy. Nie było czasu, żeby stanąć ani pomyśleć.

Nazywam się Rory Sinclair. Noc, kiedy zostałam brutalnie
napadnięta, na zawsze zmieniła moje życie.
Pewien mężczyzna, Ian Braxton, postawił sobie za cel
uratować mnie, wyleczyć i pokazać świat, który wcześniej
istniał tylko w mojej wyobraźni. Ian Braxton jest daleki
od ideału. To arogancki egocentryk, gardzący innymi.
Kobieciarz i milioner. Bardzo łatwo go znienawidzić,
ale równie trudno mu się oprzeć. Pochodzimy z dwóch
różnych światów. Jednak kiedy się ze sobą zderzyły,
jego demony stały się moimi, a moje jego.

SANDI LYNN w 2013 roku samodzielnie
opublikowała powieść Dla Młodych Dorosłych
NA ZAWSZE, której kolejne tomy stały się
bestsellerami "New York Timesa".
Drugi tom w nowej serii MIŁOŚĆ MILIONERA
to KIEDY JESTEŚ przy mnie.



W końcu udało mi się zacząć nowy cykl czyli Miłość Milionera, który tym razem będę śledzić na bieżąco. Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki, dlatego byłam niezmiernie ciekawa jakie emocje wywoła we mnie ta lektura. Być może kojarzycie Sandi Lynn z innej serii - Na zawsze, w której ukazały się już cztery tomy. Niestety ja jeszcze nie miałam okazji się z nim zapoznać. Po przeczytaniu dalszej części recenzji dowiecie się czy z chęcią nadrobię zaległości. Okładka przyciągająca wzrok, opis, który daje do myślenia - ale co tak naprawdę z tego wyjdzie? 

Przytul się do mnie to historia dwójki bohaterów, którzy niespodziewanie trafili na jedną drogę. Rory Sinclair pewnego dnia została brutalnie napadnięta. Kiedy ucieka od oprawcy spotyka mężczyznę, który ratuje jej życie - Iana Braxtona. Dziewczyna powoli staje na nogi, zwierza się nowo poznanemu mężczyźnie, który zrobił dla niej więcej niż niejedna bliska jej osoba. Jednak nie wszystko będzie tak piękne i łatwe jak może się Wam wydawać. Wydarzenia, które mają za sobą będą skutecznie utrudniały ich rodzącą się relację. Czy milioner i zwykła dziewczyna będą w stanie stawić czoła temu co nieuniknione?

Rory, ma brata bliźniaka i jest dziewczyną, która całe życie dbała o innych i nigdy nie zwracała uwagi na swoje potrzeby. Jest silna jednak koszmary nocne przypominają jak beznadziejne i ciężkie było jej życie. Czy ktoś lub coś będzie w stanie odmienić jej świat, w którym wcale nie było jej łatwo się odnaleźć? Rory jest postacią bardzo dobrze wykreowaną. Wzbudza w nas szereg emocji - sympatię, współczucie i chęć pomocy. Myślę, że dosłownie każdy ją polubi i będzie kibicował jej przez całą powieść. W książce pojawia się również Ian - mężczyzna, który jest przyzwyczajony do tego, że posiada wszystko na co ma ochotę. Ukrywający pod "maską" całą swoją przeszłość. Uważa, że kobiety są zdolne jedynie do seksu. Miłość i zakładanie rodziny to zdecydowanie nie są jego priorytety. Czy ktoś zmieni jego światopogląd? Ian jest wykreowany na bardzo ostrego, stanowczego mężczyznę, którego nigdy nie chciałabym spotkać na swojej drodze. Jednak w trudnych sytuacjach potrafi pomóc kobiecie w potrzebie i wykazuje się niezwykłą wyrozumiałością, co powoduje, że w niektórych momentach budzi on uczucie sympatii.

Język jakim napisana jest ta książka idealnie pasuje do tego typu powieści. Jest prosty, lekki i zrozumiały co sprawia, że bardzo szybko czyta się całą historię. Autorka niczego nie przekoloryzowała i zbudowała świetną fabułę, która nie wzbudzała we mnie sprzecznych emocji. Sandi Lynn nie nudzi czytelnika i pozwala, aby ten odprężył się przy czytaniu, poczuł emocje bohaterów i mógł skupić się na ich życiu.

Jeśli chodzi o akcję to nie jest ona zbyt przewidywalna - wszystko rozstrzyga się dopiero na ostatnich stronach tej powieści. Cały czas coś się dzieje, wydarzenia nabierają tempa i nie ma mowy o chwili wytchnienia. Przytul się do mnie mogę polecić każdemu kto lubi lektury z gatunku New Adult. Niedługo ukaże się również drugi tom z serii Miłość milionera, a mianowicie Kiedy jesteś przy mnie. Tak więc jest na co czekać.

Za książkę dziękuję wydawnictwu Amber!

2 komentarze :

  1. Cykl Miłość Milionera jak najbardziej mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa,czy Sandi Lynn choć trochę zbliża się stylem do Jl. Lynn, którą uwielbiam ;) Kiedyś to sprawdzę, choć mam serdecznie dość tak samo wyglądających okładek ;)

    OdpowiedzUsuń