czwartek, 22 czerwca 2017

"ZAGUBIONA MIŁOŚĆ" - MEREDITH WILD

Tytuł: Zagubiona miłość
Tytuł oryginału: On My Knees
Cykl: Bridge
Autor: Meredith Wild
Wydawnictwo: Burda Książki
Ilość stron: 308

Meredith Wild jest autorką dosyć dobrze znaną polskim czytelnikom. Dużą popularność przyniosła jej seria Haker, którą pokochało wiele kobiet. Muszę przyznać ze wstydem, że jeśli chodzi o Hakera to czytałam jak dotąd tylko jedną część, choć bardzo mi się podobała. Postanowiłam jednak, że zapoznam się również z nową serią tej autorki, której pierwszym tomem jest właśnie "Zagubiona miłość". Zastanawiałam się czy Meredith Wild będzie potrafiła mnie jeszcze czymś zaskoczyć. Kiedy tylko książka wpadła w moje ręce, nie mogłam doczekać się jej lektury. Jakie wrażenie wywarły na mnie losy głównych bohaterów? Czy z przyjemnością sięgnę po kolejne części tego cyklu? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdziecie w dalszej części tej recenzji.



Maya Jacobs kilka lat temu odrzuciła oświadczyny swojego chłopaka. I to wcale nie dlatego, że go nie kochała. Jej uczucie do niego było silne, ale dziewczyna dręczona poczuciem odpowiedzialności za swoją borykającą się z problemami rodzinę po prostu nie mogła zgodzić się na małżeństwo. Teraz Maya pracuje jako analityk na Wall Street, jednak smutek z powodu rozpadu związku wciąż w niej pozostał. Cameron Bridge po tym jak jego dziewczyna odrzuciła oświadczyny, w całości poświęcił się wojsku i armii. Po udziale w kilku bardzo niebezpiecznych zagranicznych misjach postanawia z tym skończyć i rozpocząć nowe życie w Nowym Jorku. Wkrótce drogi Mai i Camerona ponownie się krzyżują, a ich uczucia skutecznie utrudniają im panowanie nad sobą. Jak potoczą się ich losy? Czy są w stanie ponownie sobie zaufać?

Fabuła książki może nie jest jakoś szczególnie odkrywcza i oryginalna, ale poznawanie jej z pewnością dostarcza czytelnikom wiele radości. "Zagubiona miłość" to taka lekka, bardzo przyjemna lektura, która być może nie pozostanie na długo w naszej pamięci, ale na pewno podaruje nam niezliczoną ilość cudownych chwil. Historia Mai i Camerona daje nadzieję na to, że prawdziwa miłość naprawdę istnieje i skutecznie poprawia humor w trudnych chwilach.

Bohaterowie są bardzo poprawnie wykreowani, choć myślę, że autorka mogła troszkę bardziej rozbudować ich charaktery. Całą historię poznajemy z dwóch perspektyw - Mai oraz Camerona, dzięki czemu możemy lepiej zrozumieć toczące się wydarzenia, podejmowane przez postaci decyzje oraz ich konsekwencje. Zarówno Maya jak i Cameron szybko wzbudzili we mnie sympatię. Od samego początku bardzo im kibicowałam i miałam nadzieję, że ich relacja będzie zmierzała w dobrym kierunku i ulegała ciągłej poprawie, a zakończenie okaże się udane i szczęśliwe.

Język, którym posługuje się autorka jest prosty i lekki, a także doskonale dla wszystkich zrozumiały. Książkę czyta się naprawdę szybko, a emocje, które w nas ona wzbudza, utrzymują się jeszcze długo po zakończeniu lektury. "Zagubiona miłość" to powieść, która świetnie sprawdzi się jako przerywnik od codziennych obowiązków. Historia Mai i Camerona z pewnością przypadnie do gustu czytelniczkom, które uwielbiają romanse ze szczęśliwym zakończeniem. Nie jest to ambitna literatura, ale czytanie jej sprawia nam niewątpliwie wiele radości i wywołuje mnóstwo pozytywnych uczuć.

Podsumowując - "Zagubiona miłość" to lektura idealna na nadchodzące wakacje albo brzydką pogodę. Myślę, że fanki twórczości Meredith Wild nie będą zawiedzione i spędzą cudowne chwile z tą pozycją. Niedługo możecie spodziewać się recenzji drugiej i trzeciej części tej serii, które z pewnością wkrótce przeczytam. Mam nadzieję, że moja opinia zachęciła was do zapoznania się z nową serią tej autorki, i że wkrótce będziecie po jej lekturze.

Za książkę dziękuję wydawnictwu Burda Książki!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz