poniedziałek, 21 stycznia 2019

"MILIONER I BOGINI" - VI KEELAND, PENELOPE WARD

Tytuł: Milioner i Bogini
Tytuł oryginału: Mister Moneybags
Autor: Vi Keeland, Penelope Ward
Wydawnictwo: Editio Red
Ilość stron: 280

Muszę przyznać, że nie pamiętam kiedy ostatnio sięgnęłam po jakiś lekki i przyjemny romans czy też erotyk. Pomimo tego, że uwielbiam czytać takie książki, ostatnimi czasy nie miałam niestety takiej okazji. Kiedy otrzymałam propozycję, aby zrecenzować powieść "Milioner i Bogini" nie mogłam się jej oprzeć i bez wahania zgodziłam się zapoznać z tym tytułem. Dodatkowym argumentem przemawiającym za lekturą tej książki był fakt, że jej autorkami są dwie niezwykle popularne pisarki - Vi Keeland oraz Penelope Ward. Od samego początku oczekiwałam pełnej emocji i zmysłowej historii, która zawładnie moimi myślami. Czy autorki spełniły moje oczekiwania? Zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią recenzji, z której z pewnością się tego dowiecie.

Choć Bianca George i Dex Truitt po raz pierwszy spotkali się w zepsutej windzie, ich historia zaczęła się wiele lat wcześniej. Tylko wtedy jeszcze nie zdawali sobie z tego sprawy. Bianca śpieszyła się na ważny wywiad, który miała przeprowadzić z właścicielem finansowego imperium, biznesmenem Dexterem Truittem, a Dex właśnie wracał do pracy po siłowni.
Mężczyzna od razu zrozumiał, że przypadek zetknął go z absolutnie wyjątkową kobietą. Była śliczna, odważna i pełna ognistego temperamentu, a dodatkowo doskonale wiedziała, czego chce. Przy okazji zdradziła mu, że nie znosi ludzi pokroju Dextera Truitta - zbyt bogatych i snobistycznych, a przy tym bezwzględnych i zapatrzonych tylko w siebie. Mężczyzna co prawda miał inną opinię na swój temat, ale nie chciał ryzykować konfrontacji w windzie. Przedstawił się więc jako Jay i skłamał, że jest kurierem.
Bianca zaczęła się z nim umawiać. Mężczyzna spodobał się jej jak nikt dotąd. W tym samym czasie Dexter udzielił jej drogą mailową obiecanego wywiadu, jednak potem nie zerwał kontaktu. Magnetyczny urok, inteligencja i poczucie humoru Truitta sprawiły, że Bianca nie mogła przestać o nim myśleć. Tymczasem Jay zakochał się w Biance i Dexter zakochał się w Biance, a ona pokochała ich obu. Jednak to nie mogło trwać wiecznie...

Fabuła książki jest zdecydowanie mało wiarygodna, ale myślę, że w tego typu powieściach nie jest to najważniejszą kwestią. Losy głównych bohaterów są dosyć mocno zakręcone, między zakochanymi dochodzi do różnych sytuacji, które mają zarówno negatywne jak i pozytywne skutki. Poznawanie historii Bianki i Dextera dostarcza nam wiele przyjemności i pozwala oderwać się od codziennych obowiązków, a także zapomnieć o problemach, z którymi aktualnie się zmagamy. "Milioner i Bogini" to doskonała propozycja dla tych, którzy potrzebują chwili wytchnienia i relaksu, a przy tym lubią się śmiać i są fanami romansów czy też powieści erotycznych.

Bohaterowie są poprawnie wykreowani i niewątpliwie wyróżniają się ciekawymi charakterami. Już od pierwszych stron poczułam ogromną sympatię zarówno do Bianki, jak i Dextera. Chociaż nie zawsze zgadzałam się z ich zachowaniem i podejmowanymi decyzjami, muszę przyznać, że podczas czytania "Milionera i Bogini" bardzo się z nimi zżyłam i ciężko było mi się z nimi rozstać. Myślę, że Dexter Truitt trafi do serca wielu czytelniczek, które tylko czekają, aby poznać choć odrobinę podobnego mężczyznę w prawdziwym życiu.

Autorki posługują się bardzo prostym i potocznym językiem, który znacząco ułatwia i przyspiesza czytanie powieści. W książce znajdziemy mnóstwo zabawnych dialogów między głównymi bohaterami, które skutecznie poprawią nam humor i sprawią, że ciężko nam będzie odłożyć lekturę na później.

Za książkę dziękuję wydawnictwu Editio Red!

1 komentarz :

  1. Uwielbiam obie autorki, że każdej kolejnej książki w duecie bardzo wyczekuję. Powyższa mnie ciekawi szczególnie z tego względu, że jestem ciekawa jak autorki wybrnęły z kłamstwa odnośnie tożsamości bohatera. Nie mogę się doczekać, aż dorwę tę książkę w swoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń