czwartek, 21 marca 2019

"MAGNAT" - KATY EVANS

Tytuł: Magnat
Tytuł oryginału: Tycoon
Cykl: Manhattan
Autor: Katy Evans
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron: 288

Katy Evans to autorka, którą większość z was pewnie doskonale zna z serii Biały Dom, Manwhore czy Real. Teraz przyszedł czas na coś nowego! "Magnat" jest pierwszym tomem serii Manhattan, z którym miałam okazję niedawno się zapoznać. Muszę przyznać, że kiedy tylko zobaczyłam pierwsze zapowiedzi nowej książki Katy Evans, wiedziałam, że prędzej czy później ją przeczytam. Nie spodziewałam się tylko, że nastąpi to tak szybko, ale oczywiście bardzo się z tego powodu cieszę. Jeśli zastanawiacie się jakie wrażenie zrobiła na mnie lektura "Magnata", zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią recenzji, z której z pewnością się tego dowiecie.

Bryn Kelly zna Aarica Christosa z czasów licealnych. Wtedy połączyła ich przyjaźń, która być może przerodziłaby się w coś więcej, gdyby Bryn na to pozwoliła. Jednak nic z tego nie wyszło, a każde z nich poszło własną drogą. Teraz Bryn jest już dorosła i marzy o rozwinięciu swojego pomysłu na biznes. Wie, że Aaric mógłby jej w tym pomóc. W końcu to najbardziej wpływowy biznesmen na rynku nieruchomości w Nowym Jorku, od którego może zależeć powodzenie jej start-upu lub jego dotkliwa porażka. Jednak Aaric słynie nie tylko z dobrego nosa do interesów. Jest także bezwzględnym i niezwykle pamiętliwym mężczyzną. A do tego diabelnie przystojnym. Czy Aaric rozpozna w Bryn swoją pierwszą miłość? Czy zdecyduje się jej pomóc i za jaką cenę?

Fabuła książki zdecydowanie nie należy do tych bardzo odkrywczych i oryginalnych, jednak myślę, że dla większości czytelniczek sięgających po literaturę erotyczną czy romans, niepowtarzalność nie jest cechą, która ma największe znaczenie. W tego typu powieściach liczą się przede wszystkim silne emocje i więź, która pojawia się między głównymi bohaterami. Dlatego też, pomimo tego braku niestereotypowych bohaterów i wydarzeń, "Magnat" jest książką, którą czyta się z ogromną przyjemnością.

Bohaterowie są poprawnie wykreowani i szybko zyskują naszą sympatię. Kiedy zaczęłam lekturę "Magnata", nie byłam w stanie się od niego oderwać. Każda kolejna strona dostarcza nam nowych wrażeń, które wzmacniają naszą ciekawość i chęć poznania całej historii. Żałuję, że książka ma tylko niecałe trzysta stron, ale cieszę się, że w przyszłości wydawnictwo ma w planach wydać również kolejne tomy tej serii. Jestem pewna, że kiedy tylko pojawią się one w księgarni, bez zastanowienia po nie sięgnę, aby poznać dalszą część przygód Bryn oraz Aarica.

Autorka posługuje się bardzo prostym i lekkim językiem, który skutecznie ułatwia i przyspiesza czytanie. "Magnat" to jedna z tych książek, które pochłania się w mgnieniu oka - muszę przyznać, że ja skończyłam ją w zaledwie kilka godzin i nie żałuję ani chwili, którą spędziłam z głównymi bohaterami tej powieści. Mam nadzieję, że moja recenzja zachęciła was do zapoznania się z twórczością Katy Evans, a jeżeli jesteście już jej fanami to zdecydowanie jest to dla was pozycja obowiązkowa.

Za książkę dziękuję wydawnictwu Kobiecemu!

1 komentarz :