wtorek, 9 czerwca 2015

"PROŚ MNIE, O CO CHCESZ. RAZ JESZCZE" - MEGAN MAXWELL

Tytuł: Proś Mnie, o co Chcesz. Raz Jeszcze
Tytuł oryginału: Pídeme lo que quieras, ahora y siempre
Cykl: Proś mnie, o co chcesz
Autor: Megan Maxwell
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 272

Judith była sekretarką, a potem narzeczoną Erika,
właściciela międzynarodowej korporacji.
Zerwała z nim i porzuciła pracę.
Chce o nim zapomnieć. Wyjeżdża z Madrytu i zaszywa się w domu ojca.
Eric nie potrafi pogodzić się z jej odejściem. Podąża za nią.
Wciąż łączy ich pożądanie, a erotyczne fantazje stają się coraz śmielsze...
Ale teraz to Judith zamierza dyktować warunki.
A on będzie musiał je zaakceptować - jeśli naprawdę ją kocha...

MEGAN MAXWELL, laureatka prestiżowych nagród literackich
(również międzynarodowych: Internacional Seseña de Novela Romántica),
powieścią Proś Mnie, o co Chcesz odniosła sukces w Europie
i Ameryce Południowej. W Hiszpanii książka podbiła listy bestsellerów,
została nagrodzona Premio Pasión i Premio Tres Plumas dla najlepszej
powieści roku, a w internetowym plebiscycie hiszpańskich czytelniczek
uznana za najlepszą powieść erotyczną.
Kolejne tomy serii są w czołówce najlepiej sprzedających się książek
w Hiszpanii.



Dzisiaj mam dla Was jedną z powieści, która należy do serii Proś mnie, o co chcesz. Cykl ten określany jest hiszpańską wersją Pięćdziesięciu twarzy Greya. Dla fanów słynnej trylogii z pewnością jest to interesująca pozycja. Zobaczmy jednak czy podobieństwo do jednej z najbardziej znanych powieści wystarczy, aby podbić moje serce i sprawić, że na jakiś czas zapomnę o rzeczywistości. Jeśli jesteście ciekawi jakie wrażenie zrobiła na mnie lektura tej książki, zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią recenzji.

Judith, która porzuca pracę i zrywa zaręczyny z Erickiem, czuje się upokorzona i zdradzona przez mężczyznę, którego kochała i któremu zaufała. Ucieka do rodzinnego miasteczka, gdzie wśród najbliższych chce uporać się ze smutkiem, cierpieniem i wszystkimi innymi emocjami. Okazuje się jednak, że nie jest to takie proste, ponieważ Erick nie chce odpuścić i różnymi metodami próbuje ją odzyskać. Dziewczyna postanawia dać mu ostatnią szansę na uratowanie sytuacji i wyjeżdża z nim do jego rodzinnego miasta w Niemczech. Jak bohaterowie poradzą sobie z nowymi wyzwaniami? Czy uda im się obudować związek?

Judith jest wybuchowa, pewna siebie i ceni sobie rodzinę oraz najbliższych. Erick natomiast jest chłodnym Niemcem i właścicielem firmy, która ma siedziby w różnych miejscach Europy. Bogaty, przystojny, zawsze musi mieć to co chce. Autorka wykreowała dwa silne charaktery, które możemy bardzo dobrze poznać. Pomimo ich różnych zachowań, oboje są niezwykle sympatyczni. Jeśli miałabym wybrać moją ulubioną postać z tej serii to naprawdę byłoby to niezwykle ciężkie zadanie.

Język jakim posługuje się autorka jest prosty i zrozumiały, ale w sumie nie jest to dla mnie dużym zaskoczeniem. Dokładnie tego się spodziewałam po literaturze erotycznej i z tego powodu nie byłam tym zawiedziona. Książka nie jest wulgarna, a wszystko opisane jest w dobrym stylu, więc myślę, że dla fanów erotyków Proś Mnie, o co Chcesz. Raz Jeszcze będzie dobrym wyborem.

Megan Maxwell potrafi zbudować napięcie i zaciekawić czytelnika od samego początku do końca. Czasami miałam wrażenie, że autorka w pewnym momencie nie ma już pomysłu na fabułę, na szczęście jednak chwilę później okazywało się, że na nowo coś zaczynało się dziać. Jeśli szukacie czegoś lekkiego, co pomoże Wam się odstresować po ciężkim dniu to seria Proś Mnie, o co Chcesz z pewnością idealnie się do tego nada.

Za książkę dziękuję wydawnictwu Amber!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz