piątek, 26 lutego 2016

"TATUAŻE. KREATYWNA KOLOROWANKA"

Tytuł: Tatuaże. Kreatywna kolorowanka
Tytuł oryginału: Tattoo Designs: Creative Colouring for Grown-Ups
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Kaktus
Ilość stron: 128

Odkryj kreatywną
stronę swojej osobowości!
Pokoloruj jedne z bardziej
skomplikowanych i fascynujących
wzorów tatuaży, jakie możesz sobie
wyobrazić.

Od plemiennych tribali po smoki, od czaszek
po wzory kwiatowe - ta książka do kolorowania
pozwala zgłębić różnorodność tej wyjątkowej
formy sztuki.

Daj się wciągnąć w ponadczasową formę ekspresji
twórczej na ponad 100 stronach wypełnionych
niesamowitymi wzorami.


Dzisiaj stawiam na kreatywność i recenzuję dla Was kolorowankę. Taka forma spędzania wolnego czasu, zrobiła się ostatnio bardzo popularna. Coraz częściej dorośli sięgają po kredki, cienkopisy czy flamastry i próbują odstresować się po ciężkim dniu pracy. Osobiście już dawno pokochałam taki sposób na relaks i w zasadzie codziennie sięgam po kolorowanki. "Tatuaże" zwróciły moją uwagę głównie dlatego, że sama chciałabym zrobić sobie tatuaż i liczyłam, że w tej książce znajdę jakieś inspiracje. Czy ta pozycja jest godna polecenia dla fanów kolorowania? Jeśli chcecie się tego dowiedzieć, zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią recenzji, w której - mam nadzieję - znajdziecie wszelkie potrzebne informacje.




Dużym plusem tej kolorowanki jest ogromna różnorodność obrazków jakie możemy w niej znaleźć. Są tutaj tatuaże o przeróżnej tematyce, dlatego z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Niektóre wzory są bardzo proste, inne dosyć skomplikowane. Jedne malutkie, natomiast kolejne dużo większe. Jeśli chodzi o dobór obrazków, to zdecydowanie przypadł mi on do gustu. Nie spodziewałam się, że znajdę tutaj, aż tak różne inspiracje, które pozwolą mi zapomnieć o całym świecie. Muszę przyznać, że kilka z nich naprawdę mi się spodobało i oczami wyobraźni widziałam już jak mogłabym je sobie wytatuować.

Papier użyty w tej kolorowance jest niestety jak dla mnie trochę zbyt cienki. Mazaki czy cienkopisy raczej odpadają, ponieważ dosyć mocno przebijają na kolejną stronę, na której znajduje się inny obrazek. W tym przypadku bardziej poleciłabym kredki, które świetnie się tutaj sprawdzają. Niekiedy wzory są naprawdę bardzo małe, a wtedy kilka z nich znajduje się na jednej stronie, co oczywiście w niczym mi nie przeszkadzało.

"Tatuaże. Kreatywna kolorowanka" to idealny sposób na zabicie nudy i uspokojenie własnych myśli. Ta pozycja pobudza naszą kreatywność, a także sprawia, że mamy okazję pobawić się przy łączeniu barw. Myślę, że kolorowanka od wydawnictwa Kaktus dostarczy każdemu bez wyjątku wiele godzin radości i spokoju.

Podsumowując - pomimo kilku wad, całą kolorowankę oceniam raczej na plus. "Tatuaże" mają mnóstwo zalet i na pewno idealnie sprawdzą się dla osób, które lubią kolorować. Osobiście jestem pewna, że sama jeszcze nie raz będę wracać do tych wzorów i kiedyś postaram się ukończyć całą książkę.

Poniżej znajdziecie kilka przykładowych obrazków z tej kolorowanki.














Za kolorowankę dziękuję wydawnictwu Kaktus!







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz